یکی مثه هیچ کس

این وبلاگ یه جای دنجه برا گفتن حرفاهای دلم البته بعضی شون!

یکی مثه هیچ کس

این وبلاگ یه جای دنجه برا گفتن حرفاهای دلم البته بعضی شون!

غروب جمعه

 

 

ای کاش فردا هم بریم بیرون
تا غروب جمعه...
همیشه فکر میکنم
اگه جمعه ها هم دعای کمیل داشت
چه خوب میشد
من عاشق این دعام
بیشتر از همه دعاها دوسش دارم
الان دیگه عربیش و که میخونم معنی شو میفهمم.
دعای فوق العاده قشنگیه به نظرم.
دوست دارم موقع دعا خوندنم بقیه نباشن
تا صدای گریه هام و نفهمن
اما فعلا که مجبورم مثه همیشه بی صدا گریه کنم
و بعدشم صورتم و بشورم و نیم ساعتی تو اتاق بمونم
تا کسی نفهمه که ...
وای خدای من چقدر دلم برا نجف و حرم حضرت علی تنگ شده
چه جای ....
محشر بود
دعا کمیل اون شب و هیچ وقت یادم نمیره
هیچ وقت.
دلم برا مشهدم خیلی تنگ شده
برا شب جمعه هاش به خصوص
فکر کنم دلمم مثه خودم دیوونه شده
و روز هارو قاطی کرده
دلتنگی هاشو یه شب زودتر ... 

۱۷:۴۱
 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
میثم پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 06:00 ب.ظ http://mhi.blogsky.com

سلام
التماس دعا

محاتیجیم به دعاآقا میثم.
ورودت و به وبلاگم تبریک میگم و امید وارم همیشه سر بزنی و با نظرات قشنگت خوشحالم کنی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد