یکی مثه هیچ کس

این وبلاگ یه جای دنجه برا گفتن حرفاهای دلم البته بعضی شون!

یکی مثه هیچ کس

این وبلاگ یه جای دنجه برا گفتن حرفاهای دلم البته بعضی شون!

بوی عشق

 

بنظرم بوی عشق مثه بقیه بوها نیست که توی فضاپخش بشه. 

 

باید بو کرد , عمیق نفس کشید  

 

تابشه حسش کرد 

 

و 

 

لذت برد . 

 

بوی عشق میاید و من سرخوشم و مست 

 

آب دهنتو قورت بده!

 

کنارم خوابیده بود  

خوشحال بودم از اینکه خواب رفته و داره استراحت میکنه 

میدونستم اگه بیداربشه با سرعت برق از پیشم میره 

تکون نمیخوردم 

با اینکه دهنم خیلی خشک شده بود آب دهنم و قورت نمیدادم  

میترسیدم بیداربشه 

اما امروز فهمیدم زیادی بفکرشم 

هرجا هستی اول بفکر خودت باش و همیشه و همه جا  

آب دهنتو قورت بده 

 

حض میبرم

  

 

چه زیبا و عاشقانه دلم برایت تنگ است 

  

ومن چه حضی میبرم از این دلتنگی بینهایت 

 

   

زیبا ترین عزیزم 

 

 

 

 

 

 

عزیزترین زیبایم  

 

 

 

بمان و دیگر هیچ .

 

 

   گرچه بودن و نبودنت هر دو غم و درد است 

  

   ولی نمیدانم چرا دلم میگوید بمان 

 

   شاید تنها از روی عادت باشد . 

   

   که ای کاش اینچنین نباشد 

 

   ... 

 

   کاش هرگز ندیده بودمت تنها همین