یکی مثه هیچ کس

این وبلاگ یه جای دنجه برا گفتن حرفاهای دلم البته بعضی شون!

یکی مثه هیچ کس

این وبلاگ یه جای دنجه برا گفتن حرفاهای دلم البته بعضی شون!

به گفته ...

 

به گفته اشکان :

 دلم آغوش بی دغدغه میخواهد.

 

به گفته خودم  :

خیلی بیشتر از خیلی. 

 

به گفته او

خوب بخواد. 

مگه تو باید هر چی میخوای داشته باشی؟!  

 

به گفته جاودانگی :  

...
بیا منو ببر نوازشم کن
دلم آغوش بی دغدغه میخواد
تو این بستر پاییزی مدفون
که هر چی نفس سبزه بریده
نمیدونه کسی چه سخت موندن
مثل برگ روی شاخه ی تکیده
...

ن ی ل و ف ر ی   ب ا ش ی  

 

به گفته وحید :  

 

"آدم هر چیز رو بخواد می تونه به دست بیاره" 

 

به گفته رافونه:  

فقط امیدوارم وقتی که به چیزی که میخواستی رسیدی دیر نباشه.

 

به گفته تو‌ : 

...؟   

 

(دلم میخواد گفته خودت رو تو کامنت ها بهم بگی تا این پستم و با گفته های کامنت ها کامل کنم.ممنون.)  

 

 

تولدم مبارک

 

 

هر سال روز تولدم میرم

به اولین عکس زندگیم 

که بیمارستان ازم گرفتن نگاه میکنم 

بعد از 20 سال هنوز نتونستم باور کنم که خودمم! 

ولی خیلی دوستش دارم 

خیلی بیشتر از خیلی 

  

دقیقا 20 سال پیش یه همچین روزی ساعت 4:21  صبح به دنیا اومدم. 

تولدم مبارک. 

 

 

(معذرت 19 پست نداشتم.هم سرم شلوغ بود و هم اینکه دوست داشتم اولین مطلب 88 روز تولدم باشه.از همه یه دنیا معذرت و 2 دنیا تشکر که بهم سر زدین.)