یکی مثه هیچ کس

این وبلاگ یه جای دنجه برا گفتن حرفاهای دلم البته بعضی شون!

یکی مثه هیچ کس

این وبلاگ یه جای دنجه برا گفتن حرفاهای دلم البته بعضی شون!

و همچنان ...

  

 

همه چی باقیست 

همچنان جاریست 

با تو رویایست 

بی تو بی خوابیست 

موضوع هام بیکاریست 

زندگیم تکراریست 

  

این و خودم گفتم .خواهشا مسخره نکنین.(خجالت)  

 

 

جاودانگی

جاودانگی: 

یادآوری میکنم امروز چهارشنبه است. 

 ل ب ت  خندون  و د ل ت سبز

 

دلم میخواد نباشم.  

 

(خواهش میکنم کسی برا این پستم کامنت نذاره حتی جاودانگی) 

 

 

با تمام وجود

 

 

 

با تمام وجود سعی میکنم که باشم 

اما بازم همه هستند جز خودم!  

 

 

 

 

 

 

دلم میخواد نباشم


خسته ام و لبریز از بی کسی.
دلم میخواد دیگه تو این دنیای بیرحم و کثیف نباشم.
حالم داره از همه چیز به هم میخوره.
هیچ امید و ارزویی برا موندن ندارم.
خدایا آخه تو برا چی من و اینجا نگه داشتی؟!
من دیگه نمیخوام اینجا باشم!
دلم میخواد بمیرم.
خدایا کمکم کن.
کمک کن تا زودتر بیام پیش خودت.
از اینجا خسته شدم.
دلم گرفته .
گریه هم ارومم نمیکنه.
فقط دلم میخواد نباشم.
خدایا کمکم کن.