یکی مثه هیچ کس

این وبلاگ یه جای دنجه برا گفتن حرفاهای دلم البته بعضی شون!

یکی مثه هیچ کس

این وبلاگ یه جای دنجه برا گفتن حرفاهای دلم البته بعضی شون!

دیوانه

 

 

 دوباره دیوانه شدم
از ان دیوانه ها نه‌ آن دیوانه ها
فرق ان دیوانه ها با آن دیوانه ها به ظاهر فقط در یک کلاه است اما در باطن...
بعضی اوقات که دیوانه میشوم  دلم میخواهد بنویسم
بنویسم
و باز بنویسم
به جای تمام اجدادم که نتوانستند در وبلاگی بنویسند
به جای تمام نسلم که در وبلاگی نخواهند نوشت
به جای پسر خاله کوچکم که هنوز نمی داند وبلاگ چیست
به جای مادرم که نمی خواهد بداند وبلاگ چیست
به جای دختر عمه ام که نمی دانم وبلاگ دارد یا نه؟
به جای استادم که به جای وبلاگ در سایتش مینویسد
به جای تمام هستی
تمام درختان
تمام کوه ها
تمام دریا ها
آسمان ها
سیارات
و ...
می خواهم به قدری بنویسم که وبلاگم هم اندازه منظومه شمسی شود
حتی بیشتر
باز هم بیشتر
من مینویسم
هر چند هیچ کس نخواند
نخواهد که بخواند
یا بخواهد ولی نخواند
مینوسم
هر چند مسخره
هر چند بی آغاز و بی پایان
هر چند...
من خواهم نوشت
چون باید بنویسم
اما نه بایدی در کار نیست
شاید این تنها کاری باشد که باید در آن نیست
شاید هم نباشد
اما من مینویسم
چون با نوشتن این چرندیات احساس خوبی پیدا میکنم
احساس...
مممممممم
احساس نمی دونم چه احساسی یه احساس خوب
شاید احساس خالی شدن
مهم شدن
بی ارزش شدن
رها شدن
در بند شدن
مطرح شدن
...
خیلی از اوقات دلم می خواهد بنویسم
اما به این فکر میکردم که نباید الکی بنویسم
نوشته هایم باید حرفی برای گفتن داشته باشند
اما از امشب با عنوان نوشته های الکی نوشته های الکیم را هم پست میکنم
حتی اگر هیچ کس نخواند.
نخواهد که بخواند
یا بخواهد ولی نخواند
اما مطمئنم خودم میخوانم
بارها و بارها 

 

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
آیسان شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:45 ق.ظ http://golbaghali.blogsky.com

سلام عزیزم٬منم باهات موافقم هروقت آدم دلش میخواد بنویسه باید بنویسه چون آروم میشه٬به نظر من هر کاری که دلت خواست بکنی و اگه با منطق خودت جور بود حتما به حرف دلت گوش بده و اون کار رو انجام بده٬یه ایراد داشتی:
خط ۴ از پایین:
نخواهد که بجواند --------> نخواهد که بخواند

ممنونم که تذکر دادی.

انجمن پارسیان شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:38 ق.ظ http://www.parsianforum.com

سلام دوست عزیز
سایت بسیار قشنگ،جذاب وپرمحتوایی دارید.ما نیز فرومی
علمی ، تخصصی و عمومی، با نام انجمن پارسیان را برای تمام ایرانیان عزیز راه اندازی کردیم.
خوشحال می شویم به جمع دوستانه ما بپیوندید .
می توانید از مدیر کل سایت، مدیریت انجمنی را درخواست کنید.
مایه مباهات است دوستان و مدیران لایقی مانند شما در جمع ما باشند.
منتظر حضور سبز شما هستم. موفق باشید.
http://parsianforum.com

جاودانگی شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:05 ب.ظ

نوشتن توی دیوونگی خیلی مزه میده ... کلمات بدون هیچ تعارفی کنار هم میشینن و با هم اصلا لجبازی نمیکنن.

هیچ نوشته ای الکی نیست... !
اگه آدم ها خودشون رو محدود کلمه نکنن و خیلی راحت حرف بزنن گاهی اوقات آدمای دیگه به نوشته هاشون میگن چرندیات!
راستی واسه دل خودتون مینویسین یا دیگران؟

نوشتن آدم و سبک میکنه ... یه جورایی واقعا دیوونگیه... مثه اینکه با خودت حرف بزنی!
چه دیوونگیه قشنگی... حتی میتونی توی نوشته هات خودت و فریب بدی.
زیاد حرف ها م جدید نگیرید.

همین...

ر ه ا و آ ز ا د ب ا ش ی

من فقط و فقط برای خودم مینویسم
بدون هیچ حد و مرزی
البته از حضور دیگران خوشحال میشم و از نظرات خوبشون استفاده میکنم.
جالب بود اینکه میتونم تو دیوونگی خودم و فریب بدم!!!
از نظرات خوشم میاد.
متشکرم که وقت گذاشتی و نظر دادی.
منتظرت هستم.
راستی نگفتی ادبیات خوندی؟

جاودانگی شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:30 ب.ظ http://neverwas.blogsky.com/

رشتم مهندسیه.
و البته چند ماهی هست که 22 ساله شدم.
نوشته های من که اصلا ادبی نیستن ... خیلی بی قاعده و اصول هستن.

می دونی راستش من از ادبیات سر در نمی ارم.
چون دیدم نوشته هات و خیلی خوب نمی فهمم فکر کردم ادبی اند.
شرمندام

سحر ۱ شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:14 ب.ظ http://mahboben.blogsky.com

سلام
البته نوشتن خوب ولی بهتر حالا که یه فرصتی براتون درست شده چیزیهائی بنویسی که دیگران استفاده کنند.
راستی دوست عزیز اینو محرمانه بخون و اگه خواستی تاییدش کن
نوشته های ادما هم مثل حرف زندشون نشانه شخصیتشون

چون خیلی دوست دارم گفته ببخشید

با حرفت موافقم
اما نوشته های الکی هم مینویسم برا دل خودم فقط.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد