یکی مثه هیچ کس

این وبلاگ یه جای دنجه برا گفتن حرفاهای دلم البته بعضی شون!

یکی مثه هیچ کس

این وبلاگ یه جای دنجه برا گفتن حرفاهای دلم البته بعضی شون!

عزیزترین

عزیزم تو برایم عزیزترینی
در همه لحظه ها
حتی الان که نیستی
جایت همیشه در کنارم خالیست
برام مقدسی
خیلی بیشتر از خیلی
شاید به خاطر همین تقدست باشد
که جایت را هرگز با کس دیگری پر نکرده ام
و نخواهم کرد
مطمئن باش
حتی اگر هیچ گاه نیایی هم.
دوستت دارم به تعداد تمام مهربان های دنیا
نه
دوستت دارم به تعداد تمام نامهربان های دنیا
چون تعدادشان بیشتر است!
دلم میخواهد تو هم جای مرا ...
م ت ش ک ر م.
21:40

نظرات 2 + ارسال نظر
سحر ۱ چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:38 ب.ظ

سلام
دوست داشتن خیلی خوبه

موافقم.(لبخند)

جاودانگی پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:54 ق.ظ http://neverwas.blogsky.com/

چقدر خودتون و دوست دارید. خوش بحاله خودت!

این یه برداشت آزاد از نوشتتون بود...( چشمک)

تو همه برداشت ازادات این شکلی اند؟!
جالب بود.
(چشمک)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد