یکی مثه هیچ کس

این وبلاگ یه جای دنجه برا گفتن حرفاهای دلم البته بعضی شون!

یکی مثه هیچ کس

این وبلاگ یه جای دنجه برا گفتن حرفاهای دلم البته بعضی شون!

خدای مهربونم

 

 

خدای مهربونم 

هرچقدر فکر کردم برم با کی حرف بزنم 

هیچ کی پیدا نشد 

یعنی بودن ولی دلم نمی خواستشون 

قربونت برم که تو هم همیشه هستی  

هم  همیشه دلم تو رو میخواد 

این خواستن و ازم نگیر 

هیچ وقت !  

۲۱:۵۵ 

  

  

نظرات 1 + ارسال نظر
آیسان دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:58 ب.ظ http://golbaghali.blogsky.com

اولین همدم و همراز خداست بعدش مادر و بعدش بهترین دوستای آدم٬استاد درس اندیشه ما دیروز یه حرف قشنگی زد گفت هروقت احساس پوچی یا ناامنی یا دلتنگی کردی دستت رو ذار رو گردنت و نبضت رو حس کن بعدش گفت ببین چقدر بهت نزدیکه خدا از این هم بهت نزدیکتره خدا توی وجودته خیلی حرفای قشنگی میزد کلی ازش خوشم اومد

اوهوم!
حرف قشنگی بود.
میذارمش تو پست هام.
خوشحالم که نظرات خوشکلن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد