یکی مثه هیچ کس

این وبلاگ یه جای دنجه برا گفتن حرفاهای دلم البته بعضی شون!

یکی مثه هیچ کس

این وبلاگ یه جای دنجه برا گفتن حرفاهای دلم البته بعضی شون!

آنفولانزا

 

 

از دیشب تا الان تو اغوش گرم انفولانزا دارم میسوزم . 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
مرجان دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 06:58 ق.ظ http://coral2.blogfa.com

اووووووووه..:(
امیدوارم هرچه زودتر خوب شی...این درد خیلی پاپیچه...من دوسش ندارم...


زودتر خوب شو!

سلام عزیز دلم.
خیلی خوشحالم که بهم سر میزنی و نظرات خوشکلت و میدی.
سیستمم مشکل داره و بلاگفا ها رو باز نمیکنه از بی محبتیم نیست اگه سر نمیزنم.
امشب رفتم یه جایی و وبلاگ تو خوندم افلیج شدن تو و یه نظر بلند هم دادم که متاسفانه قاط زد و نیومد.
خلاصه شرمنده تم اساسی و دلم برا نوشته هات تنگ شده.
ممنونم که تنهام نمیذاری.

آیسان دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:31 ب.ظ http://golbaghali.blogsky.com

سلام عزیزم٬الان همه آپات رو میخونم٬ببینم تو وبلاگ من مگه نمیشه بیشتر از یه نظر گذاشت؟پس چرا مینا جونم میتونه بذاره؟ایشالا زودتر خوب شی

خوشحالم که سر زدی .
نه من که نتونستم؟!
همه شو یه جا نخون.میترسم دوباره حالت بد بشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد