یکی مثه هیچ کس

این وبلاگ یه جای دنجه برا گفتن حرفاهای دلم البته بعضی شون!

یکی مثه هیچ کس

این وبلاگ یه جای دنجه برا گفتن حرفاهای دلم البته بعضی شون!

یه روز خوب

 

 

میخوام پرواز کنم 

از اینجا تا ... 

مممممم 

تا همون جا 

امروز حذف و اضافه ام بود 

از صبح تا حالا تو نتم 

اما الان برنامه ام خیلی خوب ردیف شده 

فقط دو تا نهار دانشگام 

و اینکه 

چقدر خوبه آدم ... 

مثه دیوونه ها شدم دوباره 

نمی دونم چی بگم  

الکی اومدم حرف بزنم 

حالم خیلی خوبه 

امروز کلی تلفن هم داشتم 

و با کلی از اشنا ها احوال پرسی کردم 

یه مگسی هست اینجا 

که میخواد روز خوبم و خراب کنه 

اما مگه من میذارم 

چه روز خوبیه امروز 

۱۱:۵۰ 

 

  

 

نظرات 1 + ارسال نظر
جاودانگی چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:58 ب.ظ

چه زود تموم شد ...حذف و اضافه ی ما ۱۰ /۱۲ تاره شروع میشه.


این پستتون پره انرژی مثبته ...



چه خوب!
خوشحال شدم که پستم انرزی مثبت داره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد