یکی مثه هیچ کس

این وبلاگ یه جای دنجه برا گفتن حرفاهای دلم البته بعضی شون!

یکی مثه هیچ کس

این وبلاگ یه جای دنجه برا گفتن حرفاهای دلم البته بعضی شون!

چهارشنبه

 

 

از صبح تا حالا همین جور خوشبختی داره میباره 

 تعجب کردم  

این چند روز اینقدر حالم بد بوده 

که یادم نبود چند شنبه است 

فکر میکردم باید دوشنبه سه شنبه باشه 

اما یه دفعه 

مغز نم کشیدم یادش اومد که امروز چهارشنبه است 

یه چهارشنبه خوب 

مثه همه چهارشنبه هام.  

۱۴:۰۵ 

 

 

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
جاودانگی چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:56 ب.ظ

واسه ی من هم امروز تا حالا خوب بوده...
ولی عصر باید برم و از بین چند تا نمونه کار یکی رو انتخاب کنم...
کار خیلی سختیه... باهاشون رودربایستی هم دارم. . .

مطمئن هستم هرکی رو که انتخاب کنم بقیه از دستم ناراحت میشن.

ببینیم چهارشنبه ی خوب شما برای من هم اینطوری خوب میمونه یا با دلخوری تموم میشه.


خوشحالم که حالتون خوب شده...

امیدوارم خوب بمونه!
خوشحال شدم که خوشحال شدی که حالم خوب شده.
انتخاب برا من همیشه یه کار خیلی خیلی سخته حتی تو چیز های خیلی کوچیک.

[ بدون نام ] چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:56 ب.ظ

سلام ممنون از اینکه به من سرزدی

با اینکه نمیدونم کی هستی خواهش میکنم.

MAJID چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:08 ب.ظ http://SMSFA.BLOGSKY.COM

سلام دوست عزیز وب خوبی داری
خوشحال می شم به منم سری بزنی

-------------------------

اگرم با تبادل لینک موافقی منو با اسم

^ اس ام اس جدید | اس ام اس فارسی ^

لینک کن بگو تا منم لینکت کنم

از نظرات کپی پیس متنفرم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد