یکی مثه هیچ کس

این وبلاگ یه جای دنجه برا گفتن حرفاهای دلم البته بعضی شون!

یکی مثه هیچ کس

این وبلاگ یه جای دنجه برا گفتن حرفاهای دلم البته بعضی شون!

خداحافظی با بهمن ۸۷

 

 

بهمن
این آخرین شب بهمنه
بهمن 1387
همیشه وقتی اسم سال میآد
دلم برا روزایی که گذشته تنگ میشه
هیچ وقت به بهمن هیچ سالی ابراز علاقه نکردم
آخه از بهمن خیلی خوشم نمیآد
به خصوص متولدین بهمن
خصوصا اگه مرد باشه
از خصوصیاتشون متنفرم.
این بهمن اولین بعد از 14 سال اولین بهمن زندگیم بود
که از درس وکلاس خبری نبود
گردش و تفریحم زیاد نداشتم
مهمونی زیاد رفتم
چون بیشتر خونه بودم
تنبلی هام و دلتنگی هام بیشتر بود
خیلی چیزا یاد نگرفتم
از خیلی اوقات استفاده نکردم
کمدم نامرتب بود
(امشب دارم مرتبش میکنم)
نمیشه گفت بد گذشت
اما میتونستم خیلی بیشتر از اینا استفاده کنم
یک ماه دیگه از روزهای تنهاییم گذشت
با همه خنده های و گریه هاش
اما انصافا خنده هام بیشتر از گریه هام بود
یه اتفاق خیلی خوب
که بهمن امسال افتاد
تولد یکی مثه هیچ کس بود
با اینکه از متولد های بهمن خوشم نمی اد
اما خوب.
انگاری مجبورم هر سال بهمن واسش تولد بگیرم.
اتفاق های خوب زیاد افتاد.
بهمن امسال با چهارشنبه تموم شد
اینم به فال نیک میگیریم
امید وارم این آخرین بهمن زندگیم نباشه
امیدوارم دوستای نتی که تو این ماه پیدا کردم همیشه پیشم بمونن
امیدوارم بهمن سال بعد خیلی خوشبختر از الان باشم
امیدوارم از اسفند آخرین ماه 87 خوب استفاده کنم.
امیدوارم به برنامه ریزی هام بیشتر عمل کنم
و امید وارم کمتر چرند پست کنم.
خداحافظ تا همیشه.
20:17 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
سمیرا چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:37 ب.ظ http://honeyy.blogsky.com

مگه متولد کدوم ماه هستی ؟؟
راستی از کدوم مرد کدوم متولد ماهی خوشت میاد ؟؟
ببخش یه دفعه ای اومد تو ذهنم خواستی نگو !!

فروردین.
راستش از هیچ کدوم خیلی خوشم نمی آد ولی میگن آبان اذر مهربون ترن
از شهریورم خوشم نمیآد.
خیلی از خصوصیاتم به سال تولد برمیگرده که من ۶۴ بیشتر از همه دوست دارم.
خوشحال شدم عزیزم بهم سر زدی.
منتظرت هستم.
این این آشنایی هم به فال نیک میکیریم و به حساب یکی از اتفاقات خوب بهمن امسال میذاریم
راستی سمیرا جونم چرا کامنت دونیت و بستی؟

سحر۱ چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:09 ب.ظ http://mahboben.blogsky.com

سلام
امیدوارم ۱۲۰سال باشی و ۱۰۰ بهمن دیگه رو ببینی

ممنونم تو هم ۱۲۸ ساله .
خوشحالم بهم سر میزنی.

نسیم چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:44 ب.ظ http://matrokeh.blogsky.com

اتفاقا من اصلا از بهمن خوشم نمیاد...اما اسفند خیلی چون تولد..ههههمه

تو این مورد همفکریم.
دخترای اسفندی موافقم اما پسراش و نمیدونم.
خوشحالم که برام نظر میدی و منتظر نظراتت هستم.

جیوبانی پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:57 ق.ظ http://jubani.blogsky.com

سلام
چه روزها میرود
نیامدی
چه بغض ها که در گلو شکسته شد
نیامدی
و من به این عبور تو میان رد خاطرات لحظه ها
به تنگ امده دلم برای تو
نیامدی

از اومدنت خیلی خوشحالم .
همین طور از این نظر قشنگت.
منتظر نظرای بعدیت هستم.(لبخند)

جاودانگی پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:52 ب.ظ

http://www.manilife.net/?p=285

برید این لینک و نگاه کنین مطمئنا براتون جالب نیست!
همین طوری ...

دقیقا!
اصلا جالب نبود .
با اینکه گفته بودی اما من از فضولیم رفتم و دیدم که ...
خواهشا ایندفعه لینک های جالب تر بذار
یا لااقل از اینا هم نذار!
خوشحالم که بهم سر میزنی.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:00 ب.ظ

اگر آن ترک شیرازی بدست آرد دل ما را

به خال هندویش بخشم سمر قند و بخارا را
در وصل هم ز عشق تو ای گل در آتشم

عاشق نمی شوی که ببینی چه می کشم

با عقل آب عشق به یک جو نمی رود

بیچاره من که ساخته ی آب و آتشم

دیشب سرم به بالش ناز وصال و باز

صبح وز سیل اشک به خون بنشسته بالشم

پروانه را شکایتی از جور شمع نیست

عمریست در هوای تو می سوزم و خوشم

باور نکن که طعنه ی طوفان روزگار

جز در هوای زلف تو دارد مشوشم

دارم چو شمع سر غمش بر سر زبان

لب میگزد چو غنچه ی خندان که خامشم

هر شب چو آفتاب به بالین من بتاب

ای آفتاب دلکش و ماه پری وشم

ساز صبا به ناله شبی گفت"شهریار"

این کار توست من همه جور تو می کشم


شعر قشنگی بود!
خوشحالم که برام نظر غیر محرمانه میدی.
بازم از این نظرا بذار.
منتظرم.

جاودانگی شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:37 ب.ظ

سلام
نیستید!
خداحافظ برای همیشه؟؟؟

سلام.هستم.
یعنی چی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد