یکی مثه هیچ کس

این وبلاگ یه جای دنجه برا گفتن حرفاهای دلم البته بعضی شون!

یکی مثه هیچ کس

این وبلاگ یه جای دنجه برا گفتن حرفاهای دلم البته بعضی شون!

یه شوهر ...

 

 

دلم یه شوهر قوی میخواد  

یکی که حسابی قوی باشه  

 تا بتونم تو تغییر دکوراسیون و خیلی کارهای دیگه  اساسی روش حساب کنم . 

 

 (از وقتی یادم میاد مرد رویاهام این شکلی بوده) 

 

دیروز دکوراسیون اتاقم و با کمک پسر داییم عوض کردم. 

اگه اون نمی امد هیچ کی بهم کمک نمیکرد. 

اون خیلی قوی تر از منه.خوش به حالش. 

این یکی از موردهاییه که باعث میشه به مردها حسودیم بشه! 

 ۱۸:۱۹

 

نظرات 7 + ارسال نظر
اشکان چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:53 ب.ظ

نگران نباش ، همین پسرداییت میاد میگیرتت . تو هم که بدت نمیاد ، پس چرا از گفتنش خجالت میکشی ؟

چه عجب!
اشکان خان به اینجا سر زدن!
خبر میدادی گاوی گوسفندی برات قربونی میکردم!
کاش اینجوری بود که تو گفتی اما پسر داییم راهنمایی میره هنوز و خیلی کوچولوه.
پس نگران میشویم...
اینم بگم اینجا تنها جاییه که از گفتن هیچ چیز خجالت نمیکشم.

سلام بفرما چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:14 ب.ظ http://salambefarma.blogsky.com

سلام
عجب فکر جالبی
شیطون چه عنوان قشنگی گذاشتی
راستی همه مردا که قوی نیستن ولی از فکر خوبی برخوردارد بهر حال هرکی یه نظری داره
ایشاالله نصیبت بشه یه شوهر ۱۰۰ کیلو
به ما سر بزن

خوشحالم که به وبلاگم سر زدی و امیدوارم خواننده دائمیم بشی.
ولی فکر میکنم اکثرشون قوی باشن.
نظرت برام ارزشمنده .
100 کلیویی میخوام چیکار؟؟؟!!!
خدانکنه.دیگه از این نفرین ها نکن.
البته بدم نیستا .چقدر بانمک میشه!(لبخند)

جاودانگی پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:42 ق.ظ http://neverwas.blogsky.com/

میتونید با یه سر کارگر هم ازدواج کنی!
حالا قوی هم نبود نبود... زیر دست هاش که هستن!
حتی میتونی بدی اتاقت رو هم دوباره بسازه...

...

گفتید یکی از موارد! ...!
حسادت خوبه! ولی...
زن ها هم اگه قوی بودن دیگه ازدواج نمیکردن!
مثه مزدایی که آشپزی میکنن و مجردن(چشمک)
پست جالبی بود... تا حالا به این نوع ندیده بودم. متفاوت بود پستت و البته یعنی خودت.
منم مثلا یکیمی نصیحتتون کردم که حسادت چیز خوبی نیست.!!!


عجب فکری؟!
هیچ کی نمیاد خواستگاریم که وگرنه من به همینم راضیم!(لبخند)
عجب استدلالی.
پیشنهاد میکنم آشپزی و یاد بگیر خیلی راحت تر از زن گرفتن و تشکیل زندگی ها!
اما من که هرچقدرم شیر میخورم قوی نمیشم پس نتیجه اینکه من مجبورم ازدواج کنم.
کتاب آشپزی خواستی در خدمتم.
خوشحالم که این پست به نظر خواننده هام قشنگ بوده و خوشحال تر اون که این و ابراز میکنین.بهم انرزی مثبت میده .
آره خیلی ها از بچگی بهم میگن متفاوتی.شاید همین باعث شد عنوان وبلاگ یکی مثه هیچ کس بشه.
البته قبول دارم که متفاوت بودن خیلی از جاها خوب نیست و برا ادم مشکل ایجاد میکنی ولی خوب ...
نمیتونم حسودی نکنم آخه.خیلی سخته که برا یه صندلی جابهجا کردن باید منت این و اون و بکشم.
حتی پنجره اتوبوس و باید از پسر جلویی خواهش کنم ببنده یا به اون یکی بگم مانیتور و بردار.
میسوزیم و میسازیم و سعی میکنیم حسودی هم نکینم!

وحید پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:15 ق.ظ http://rehabilitationmanagement.blogsky.com

سلام
اینجور که تو نوشتی "قوی" ممکنه خیلیا فکر کنن خودت ضعیفی!
هیچ وقت اینجوری فکر نکن، چون هر جنسی خاصیت خودش رو داره.
اینو بدون که مردای قوی همیشه هم خوب نیستن، چون ممکنه سلطه جو باشن(مثل خود من که متولد آبانم و سلطه جویی تو خونمه!!!)
اگه خواستی جواب بدی بیا تو وب خودم(البته اگه ممکنه)
موفق باشی

آره.خودمم به این فکر کردم ولی لغت بهتری به ذهنم نرسید.به نظرت چی میذاشتم بهتر بود؟
اینم قبول دارم که هر جنسی خاصیت خودش وداره.ولی خوب دوست داشتم یه کم قوی تر بودم تا خیلی جاها نیاز نباشه منتظر کمک بقیه باشم.یعنی واقعا نیروی جسمانی ادما روی میزان سلطه جویشون اینقدر تاثیر داره؟

این و با توجه به نظر دوستم تو وب خودش گذاشتم اما اینجا هم نوشتم تا اگه کسی نظری داره حرفای قشنگش و بشنوم.(لبخند)

وحید راشدی پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:34 ب.ظ http://rehabilitationmanagement.blogsky.com/

سلام مجدد
لطف فرمودین تشریف آوردین.
چهارشنبه منتظرم.

وظیفه بود.
انشالله.(لبخند)

خودم جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:29 ق.ظ http://www.khodekhodam.blogsky.com/

خیلی تیتر جالبی زدی. اولش جا خوردم.
البته الان زوربازو دیگه عهدش گذشته.
خیلی راحت میشه یه کارگر گرفت. پس بیخود برای این کار دنبال شوهر نگرد. کارگر بگیر استخدام کن راحت. آدم که برای یک لیوان شیر گاو نمی خره!!!!!!!

متشکرم بهم سر زدی .
حرفت و قبول دارم.اما برا خیلی از کارها نمیشه کارگر گرفت.تازه پولم ازت میگیرن.
این مثلی که گفتی و بیشتر برا گرفتن زن شنیده بودم (لبخند)
یه مرد قوی میخوام که از شب تا صبح سرم و بذارم رو بازوش و بخوابم و هیچ وقتم دستش درد نگیره
نه مثه دست خودم که طاقت ....
خوشحال میشم بازم نظرای خوشکلت و ببینم.

مرجان جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:39 ق.ظ http://coral2.blogfa.com


مرد رویاهای منم قوی(چارشونه و قدبلنده!)
ولی هیچ تابحال اینو نخواستم برا تغییر دکور و اینا....ولی اینم یه استفاده مفید از مردهاستا!

سلام مرجان جون گلم.
تو چقدر سحر خیزی بابا !
اکثر کامنت هات قبل از 7 صبح اند؟!
کامنت جالبی گذاشتی.
دقیقا اینم یه استفاده مفید از مرد هاست!(لبخند)
از اینکه بهم سر میزنی خیلی خوشحالم و به همون اندازه ناراحت که نمیتونم آپ های جدیدت و بخونم(غمگین)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد