یکی مثه هیچ کس

این وبلاگ یه جای دنجه برا گفتن حرفاهای دلم البته بعضی شون!

یکی مثه هیچ کس

این وبلاگ یه جای دنجه برا گفتن حرفاهای دلم البته بعضی شون!

روز که میشه پشه ها کجا میرن؟!



یادمه چند سال پیش تو یه سریال طنز یکی مرتب این سوال واز بقیه می پرسید.
(چون زیاد اهل تی وی نیستم نمی دونم اسمش چی بود.معذرت)
اما بعد چند سال من جوابش و پیدا کردم.
میرن همون جایی که شب ها مگس ها میرن!

نظرات 1 + ارسال نظر
جاودانگی سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:46 ب.ظ

اسم سریالش نقطه چین بود البته فکر کنم ...


خب حالا مگس ها و پشه ها باهم شب ها کجا میرن!

نه دیگه.
شب که میشه پشه ها میان بیرون به جاش مگس ها میخوابن
صبح روز بعد شیفتشون عوض میشه
مگس ها پا میشن و پشه ها استراحت میکنن.
پس نتیجه اینکه با هم جایی نمیرن.
براشون دردسر درست نکنیم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد