یکی مثه هیچ کس

این وبلاگ یه جای دنجه برا گفتن حرفاهای دلم البته بعضی شون!

یکی مثه هیچ کس

این وبلاگ یه جای دنجه برا گفتن حرفاهای دلم البته بعضی شون!

حاملگی!

 


بعضی شب ها وقتی میخوابم
دلم خیلی مرد زندگیم و میخواد
اما بعضی شب ها هم خوشحالم که اون نیست
و میتونم بدون استرس و ترس از حاملگی بخوابم
(فکر کنم از اونایی باشم که از 2,3 تا روش پیشگیری استفاده میکنن ولی بازم خیالشون راحت نیست!) 

 

 

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
انعکاس آب سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:29 ب.ظ http://www.enekaseab.blogsky.com


تورئو : حقیقتی از این سراغ ندارم که انسان می تواند با تلاش زندگی خود را متعالی سازد .
مونالیزای اروپای شمالی منتظر حضور شماست.

اوهوم.
خوشحالم بهم سر زدی با اینکه از نظرات کپی پیس متنفرم.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:29 ب.ظ http://www.whoami.blogsky.com

نری گیلر : انسان بزرگتر از یک جهان و بزرگتر از مجموعۀ جهانهاست ، در اتحاد جان با تن رازی بیش از راز آفرینش جهان نهفته استبه
به روزم با گذر عمر و منتظر حضور شما.

من که نفهمیدم!
ولی خوشحالم به هم سرزدی و امیدوارم همیشه بیای.

اینجا زمان مرده سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:30 ب.ظ http://www.whoami.blogsky.com

زیادم ترس نداره عزیزم من گذروندم.

حاملگی ناخواسته منظورم بود.
و گرنه منم خیلی دلم میخواد مامان بشم.
این اتفاق برات افتاده؟!

فروردینی سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:31 ب.ظ

هر محرومیتی،خوبیهایی داره و هر نعمت و قسمتی، مسئولیتها و سختیهایی!
الان از پس و پیش شدن زمان دوره‌ت نگران حامله بودن نمی‌شی.

اره.دقیقا.خیلی قشنگ گفتی!
من فکر کنم این محرومیت بدی هاش بیشتر از منفعتش باشه.
خوشحالم که بهم سر میزنی فروردینی جونم.

جاودانگی سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:50 ب.ظ

کلمه ی میخوابم... یعنی وقتی به خواب میری ! یا اینکه میخوای که بخوابی ؟ (چشمک)

این پستتون چون تخصصی بود نظری ندارم...!

امید وارم به خواسته های معقول و منطقیت برسی... البته اگه به صلاحت بود

دومیش!
بله.میفهمم.
ممنونم.منم امیدوارم.

من چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:47 ب.ظ

سلام
لبخند زن در دو موقع آسمانی و فرشته مانند است:یکی هنگامی که برای اولین بار با لبخند به معشوقش می گوید دوستت دارم و دیگر هنگامی که برای اولین بار به روی کودک نوزادش لبخند می زند. ویکتور هوگو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد