یکی مثه هیچ کس

این وبلاگ یه جای دنجه برا گفتن حرفاهای دلم البته بعضی شون!

یکی مثه هیچ کس

این وبلاگ یه جای دنجه برا گفتن حرفاهای دلم البته بعضی شون!

مهاد(بستر)گربه ها!

 

دیشب همین که خوابیدم
صدای جیغ دو تا گربه بلند شد
انگاری مذکره چیزی میخواست که مونث بهش نمیداد
خلاصه دعواشون بالا گرفته بود
مذکر:من کلی به امشب دل بسته بودم!
-مگه من گفتم دل ببند؟مشکل خودته
مذکر:اذیتم نکن.
-سکوت

مذکر:این هفته کلی برات غذا پیدا کردم,از سطل زباله بیرونت کشیدم,جلوی صندله وایسادم تا نخوره تو سرت.اینه جواب محبتام؟!
-تو نمیکردی یکی دیگه میکرد!
مذکر:با اونم همین کار و میکردی؟!
-100?
مذکر:ازت خواهش میکنم
-خواهش میکنم خواهش نکن
مذکر:نمی دونستم اینقدر نامردی!
-نمیشه که همیشه تو نامرد باشی
دیگه صدایی نیومد. 

 


راستش اینا رو از میو میو کردن هاشون حدس زدم.
شایدم اشتباه کرده باشم و اونا هم مثه مامان بابام سر مسائل الکی تری دعواشون شده بود!
 

جمعه ۹:۳۰

نظرات 5 + ارسال نظر
جاودانگی سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:38 ب.ظ

واسه آینده هم پست زدی یا اینکه مال گذشتس!

گربه ها ... موجوداتی ملوس و بی وفا!

یعنی چی ؟!

دقیقا ملوس و بی وفا.خیلی خوب گفتی.

جاودانگی چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:40 ب.ظ

نوشتید دیشب جمعه ۹:۳۰ !

صبح جمعه ۹:۳۰ این مطلب و نوشتم که در مورد اتفاق دیشبش بوده.

می خوشحالم وقتی میبینم انتقاد میکنی.
سعی میکنم این دفعه ابهام نداشته باشه.(لبخند)
متشکرم که برام وقت گذاشتی.

سحر چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:15 ب.ظ http://mahboben.blogsky.com

سلام
بعضی از مطالبت خیلی خوب
راستی زبون گربه ها رو از کجا یاد گرفتی

شاد و سربلند باشی

متشکرم.
کلا من زبون همه حیوون ها رو بلدم!

مرجان(پاک نویس) پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:50 ق.ظ http://coral2.blogfa.com

ماشاالله به این هوش زبان حیوان فهم تو!
آخرش مونثه قبول کرد ؟!
آخی!

نمیدونم .
راستش دیگه صداشون و نشنیدم.
!
ولی اگه بخوای میتونم ازشون بپرسم؟

کمیل پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:05 ب.ظ http://kumail.blogsky.com

سلام.
وبلاگ جالبی دارید امیدوارم در هر کجا که هستید موفق و تندرست باشید.

متشکرم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد