یکی مثه هیچ کس

این وبلاگ یه جای دنجه برا گفتن حرفاهای دلم البته بعضی شون!

یکی مثه هیچ کس

این وبلاگ یه جای دنجه برا گفتن حرفاهای دلم البته بعضی شون!

چهارشنبه سوری

 

امسال برا اولین بار به یه چهارشنبه سوری توپ دعوت شدم . 

یکی از همسایه هامون امشب اومد دعوت و کلی هم به من اصرار کرد حتما بیا خیلی خوش میگذره. 

دو سه تا خانواده بیشتر نیستن 

سال اولیه که ما با اونا همسایه ایم.  

یه عالمه چوب از چند و قت پیش جمع کردن. 

راستش خیلی دلم میخواد برم ببینم 

و  آتش بازی کنم . 

 

 

ولی تصمیم گرفتم نرم. 

چون میدونم یه نقشه است برا اینکه من و به گل پسرشون نشون بدن. 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:20 ب.ظ

نریااااااااااااااااا

اینم اقا اشکان زحمت کشیدن کامنت گذاشتن اسمشون و یادشون رفته!
هیچ ماری و ندیده بودم برا پونه اش اینجوری حرس بخوره !!!

اشکان دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:26 ب.ظ

به نظرم میاد که نظری که برات گذاشته بودمو پاک کردی .
خودت دیگه نظری برای پستهلم نذار که پاک نشن ...

پاک نکردم آقا اشکان.
یو هرچی بذاری تایید میشه.
میتونی امتحان کنی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد