یکی مثه هیچ کس

این وبلاگ یه جای دنجه برا گفتن حرفاهای دلم البته بعضی شون!

یکی مثه هیچ کس

این وبلاگ یه جای دنجه برا گفتن حرفاهای دلم البته بعضی شون!

یه آدم برفی

 (آخرین هفته سال هشتادو هفته.تصمیم گرفتم قانون فقط چهارشنبه پست میشه و این هفته بی خیال بشم.دلم و خونه تکونی کنم.میخوام همه دلتنگی ها و شادی های امسال و بریزم بیرون ...) 

دیروز

تو کتابخونه اتاقم  

یه آدم برفی کوچولو و خوشکل  

متولد شد   

 

(از این عکس خیلی بدم میاد.خیلی وقته دارمش.امشب گذاشتمش اینجا تا شاهد خوشبختی آدم برفیم باشه و غصه بخوره.چون میدونم خیلی حسوده.خیلی بیشتر از خیلی!) 

آدم برفیم اصلا مثه این آدم برفی ها نیست 

 با همه آدم برفی های دنیا فرق میکنه 

تصمیم گرفتم براش چشم نذارم  

تا هیچ موقع چشمش به کسی نیافته و دلش بلرزه  

 

ابرو هم نداره  

تصویر اصلی را ببینید

 

 

 

 

 

  

تا کسی عاشق چشم و ابروش نشه  

 

براش گوش هم نذاشتم  

تا هیچ صدای قشنگی و  شعری عاشقانه ای نتونه روش اثر بذاره 

  

بینی هم نداره   

تصویر اصلی را ببینید

 

 

 

 

 

چون دلم نمیخواد به عطر تن کسی عادت کنه 

   

لب و دهانی هم نداره 

تصویر اصلی را ببینید 

 

 

 

 

 

تا ...(سانسور شد) 

  

براش دستی هم نذاشتم  

تصویر اصلی را ببینید 

 

 

 

 

 

تا هیچ موقع دستاش هوس دست کسی و نکنه ... و دلش نگیره  

 

دوست دارم از همه چی رها باشه 

رها و آزاد مثه ... 

مثه اون روزای یکی مثه هیچ کس شاید.

 

20:39 

جمعه  

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
وحید جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:24 ب.ظ http://rehabilitationmanagement.blogsky.com

قابلی نداشت

(لبخند)

وحید یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:27 ق.ظ http://rehabilitationmanagement.blogsky.com

سلام
یه سوال
چرا هیچکی رو لینک نکردی؟

سلام
راستش و بخوای خودم هم نمیدونم هنوز!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد