یکی مثه هیچ کس

این وبلاگ یه جای دنجه برا گفتن حرفاهای دلم البته بعضی شون!

یکی مثه هیچ کس

این وبلاگ یه جای دنجه برا گفتن حرفاهای دلم البته بعضی شون!

تولدم مبارک

 

 

هر سال روز تولدم میرم

به اولین عکس زندگیم 

که بیمارستان ازم گرفتن نگاه میکنم 

بعد از 20 سال هنوز نتونستم باور کنم که خودمم! 

ولی خیلی دوستش دارم 

خیلی بیشتر از خیلی 

  

دقیقا 20 سال پیش یه همچین روزی ساعت 4:21  صبح به دنیا اومدم. 

تولدم مبارک. 

 

 

(معذرت 19 پست نداشتم.هم سرم شلوغ بود و هم اینکه دوست داشتم اولین مطلب 88 روز تولدم باشه.از همه یه دنیا معذرت و 2 دنیا تشکر که بهم سر زدین.)  

 

نظرات 8 + ارسال نظر
وحید یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:46 ب.ظ http://rehabilitationmanagement.blogsky.com/

سلام
به به رسیدن بخیر....
تولدت مبارک (هوارتا)
این گل رو به عنوان هدیه بپذیر
digitalphotoartistry.com/rose1.jpg

خیلی ممنونم.
اتفاقا امسال هیچکی بهم گل نداد.
مرسی.

فرنوش یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 05:01 ب.ظ http://www.ehsasat.com

سلام .فرنوش هستم از وبسایت احساسات دات کام ! اگه عزیزی رو دارین که می خواین صداتونو به گوشش برسونید بیاید سایت ما . در ضمن می تونید به گمشده هاتون از سایت ما پیام بدین . برای وبلاگتون هم ابزار های جدید و بی همتا آماده کردیم . قربان شما - فرنوش

از کامنت های کپی پیس متنفرم!

اشکان یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 07:21 ب.ظ http://khordade59.blogsky.com/

تولدت مبارک ...

( یادم نمیره که یکی دو تا از نظرهامو پاک کردی ، دروغ هم نگو که نکردی چون جفتمون میدونیم اینکارو کردی )

متشکرم.
(میتونی نگاه کنی همشونو تایید کردم)

جاودانگی سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:56 ق.ظ

تولد!

خب ... مبارک باشه! .
بی دعوت... بی خبر ... !

براتون ارزوی بهترین ها رو دارم ...

معلومه حسابی درگیر جشن و کیک ! و این ها بودی که 19 نیومدید(چشمک)

(لبخند)
برا یو که همچی معلومه نیازی به توضیح و تفسیر نیست انگاری!
ممنونم به خاطر تبریک و ارزوی بهترین ها.
ب ه ت ر ی ن ب ا ش ی.

رافونه چهارشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:53 ب.ظ

من برات آرزوی دیگری دارم
هر روز برایت روز تولدِ همه خوبیها باشد.

اوهوم.
ارزوی قشنگیه!

همون جاودانگیه طرد شده سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:53 ب.ظ

برای تو...
فقط صدای نفس خودمو می شنوم ولی گاهی وقتا درست نمی فهمم منم که نفس می کشم یا کسی کنار من. می خوام ببینم آیا اون نفسشو با من میزون کرده؟ نفسمو حبس می کنم تا هماهنگی با اونو از دس بدم، بعد دوباره نفسمو ول می کنم. همه ش برای این که ببینم این صدا از کجا می آد. عین وقتی آدم خیلی آروم تو یه شیشه نفس می کشه ولی منظم ِ منظم...
تو ! کجایی؟!
.......



لبت خندون و دلت سبز

(تعجب)
این و فهمیدم .قشنگ بود.
ولی نمیدونم بی چی ربط داشت و چی شده که برام گذاشتی.
در هر صورت خیلی خوشحالم که ارزش وقت گذاشتنت و دارم.

ت و ! ک ج ا ی ی ؟ !

بازم همون جاودانگیه طرد شده سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:55 ب.ظ

زبون نفهم دیونه احمق بیسواد!

اره منم هستم ...

دور از جونت.
حتی اگه برا اون پستمم نظر میدادی هرگز لایق این حرفا نبودی.
چه رسد به اینکه ....
راستی ازت خیلی ممنونم که به اون نظر ندادی و گرنه دلم میگرفت
خوشحالم که حرفم ارزش انجام دادن و داشت برا یکی.
خیلی دوست دارم .
بی نهایت ت ش ک ر .

جاودانگی سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:13 ب.ظ

ممنون بخاطر لطفت...
نوشته... بیشتر مربوط میشد به کامنت قبلیم که نوشته بودی برات نامفهوم بوده...

خواستم دنبال همون :من: بگردی.

چشمات و ببند و یه بار دیگه او ن متن :تو کجایی : رو بخون ! شاید ...



ن ی ل و ف ر ی ب ا ش ی



آهان !
باشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد