یکی مثه هیچ کس

این وبلاگ یه جای دنجه برا گفتن حرفاهای دلم البته بعضی شون!

یکی مثه هیچ کس

این وبلاگ یه جای دنجه برا گفتن حرفاهای دلم البته بعضی شون!

به گفته ...

 

به گفته اشکان :

 دلم آغوش بی دغدغه میخواهد.

 

به گفته خودم  :

خیلی بیشتر از خیلی. 

 

به گفته او

خوب بخواد. 

مگه تو باید هر چی میخوای داشته باشی؟!  

 

به گفته جاودانگی :  

...
بیا منو ببر نوازشم کن
دلم آغوش بی دغدغه میخواد
تو این بستر پاییزی مدفون
که هر چی نفس سبزه بریده
نمیدونه کسی چه سخت موندن
مثل برگ روی شاخه ی تکیده
...

ن ی ل و ف ر ی   ب ا ش ی  

 

به گفته وحید :  

 

"آدم هر چیز رو بخواد می تونه به دست بیاره" 

 

به گفته رافونه:  

فقط امیدوارم وقتی که به چیزی که میخواستی رسیدی دیر نباشه.

 

به گفته تو‌ : 

...؟   

 

(دلم میخواد گفته خودت رو تو کامنت ها بهم بگی تا این پستم و با گفته های کامنت ها کامل کنم.ممنون.)  

 

 

نظرات 9 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:13 ب.ظ http://www.30o.ir

سلام،
سال نو را به شما تبریک می گم... بلاگ خیلی، خیلی جالبی دارید.
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

از کامنت های کپی پیس متنفرم.

جاودانگی پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:03 ق.ظ

سلام...

...
بیا منو ببر نوازشم کن
دلم آغوش بی دغدغه میخواد
تو این بستر پاییزی مدفون
که هر چی نفس سبزه بریده
نمیدونه کسی چه سخت موندن
مثل برگ روی شاخه ی تکیده
...

ن ی ل و ف ر ی ب ا ش ی

خیلی قشنگ بود.
جالب اینکه فهمیدمش .
بر عکس همیشه!
متشکرم ازت که همیشه با کامنت هات خوشحالم میکنی.
این کامنت و واقعا دوست دارم.

وحید پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 06:11 ب.ظ

به گفته من:
"آدم هر چیز رو بخواد می تونه به دست بیاره"

((یه لطفی کن اگه امکان داره بیا تو وب خودم جوابمو بده، اگه ممکنه!))

اوهوم!
فکر میکنی اینو از کجا باید خرید؟
تو ادرسشو بلدی؟!
اگه خریدنی نیست از کجا میشه پیدا کرد؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:39 ب.ظ

امشب من ۲۰۰۰ مین نفری بودم که به بهت سرزدم

موفق باشی یه روز میبینمت

اتفاقا خیلی دلم میخواست ببینم ۲۰۰۰ نفر کیه!
یو؟

رافونه جمعه 28 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:08 ق.ظ http://rafouneh.blogsky.com/

فقط امیدوارم وقتی که به چیزی که میخواستم رسیدم دیر نباشه

اوهوم.
منم امیدوارم.

اشکان شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:45 ب.ظ http://khordade59.blogsky.com/

رافونه که میدونه اگه بخواد و همأ وبلاگم رو copy/paste کنه ، سر سوزنی حرف نمیزنم ، واسۀ یخ کپی لینک آهنگ اومده اجازه میگیره ، اونوقت تو . ..
واقعاً که ...
چه چیزها که آدم تو این وبلاگها نمیبینه ...

اولا:
نباید کسی و با کسی مقایسه کرد و من رافونه نیستم.

دوما:
اگه خاطر مبارکت باشه تو یکی از کامنت ها سال قبل ازت اجازه گرفتم گفتی موردی نداره.خودم رو این موضوع خیلی حساسم و به نظرم یه جور دزدیه دیگه نمیدونستم برا هر پستی جدا باید اجازه گرفت؟!
جدی برا هر کپی باید ازت اجازه بگیرم؟

سوما:
جالب اینکه دقیقا تو ۴ پست قبل دقیقا متتن تو وبتو کپی کردم و اعتراضی نداشتی هیچ بهم پیشنهاد دادی ازت لینک دادن یاد بگیرم.حالا نمیدونم چی شده که ... ؟!

نهایتا اینکه:
از اون سه مورد هم بگذریم حتی اگه اجازه هم نگرفته بودم یا یو اجازه نداده بودی این پست و میذاشتم .چون کپ نزدم فقط یه جمله ای از وبت که تو ذهنم مونده بود و گذاشتم.

متشکرم بهم سر زدی.(لبخند)

رافونه سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:00 ق.ظ

منم نظرم رو گذاشته بودم فکر کنم؟:(

درسته.میدونم ازت متشکرم.
ببخشید دیر شد.
راستی ورودت به وبم و تبریک میگم.
امیدوارم خواننده دائمیم بشی.
خوشحال میشم نظرت و در مورد پست هام بدونم.
م م ن و ن م .

رافونه چهارشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:49 ب.ظ

حتما بهت سر می زنم باعث افتخاره برام

لطف میکنی.متشکرم ازت.

جوجو یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:32 ب.ظ http://maneghamin.blogsky.com

در نگاه کسی که پرواز را نمی فهمد هر اندازهاوج بگیری کوچکتر خواهی شد"آلبرکادو"

(تعجب)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد