یکی مثه هیچ کس

این وبلاگ یه جای دنجه برا گفتن حرفاهای دلم البته بعضی شون!

یکی مثه هیچ کس

این وبلاگ یه جای دنجه برا گفتن حرفاهای دلم البته بعضی شون!

جاودانگی

جاودانگی: 

یادآوری میکنم امروز چهارشنبه است. 

 ل ب ت  خندون  و د ل ت سبز

نظرات 4 + ارسال نظر
مردی که شبیه هیچ کس نبود چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:19 ق.ظ http://dodle.blogsky.com

سلام

من عاشق چهارشنبه هستم چون تمام چهار شنبه رو نفس می کشیدم با.....


و چه زود گذشت

من همیشه وقتی به روزای قشنگ رفته فکر میکنم
تنها یه چیز آرومم میکنه و اون اینکه این روزای ... هم رفتنی اند.
خوشحالم بهم سر زدی

مردی که شبیه هیچ کس نبود چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:46 ق.ظ http://dodle.blogsky.com

ولی من دوست دارم به کودکی برگردم چرا که هر روز با من بود هروز میدیدمش هروز

برای من چهار شنبه بود کودکی را برای این دوست دارم که این همه دل پری نداشتم

ساده بودم و عاشق و من بودم رویا هایم که در تمامشان سهیم بود

اوهوم.
(لبخند غمگین)
هر وقت یکی این و میگه غصه ام میگیره که چرا کودکی من ....

جاودانگی چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:17 ب.ظ

سلام...

دیروز هم کسی پیدا نشد
که ما را به فردا ببرد
و ما هنوز هم فردا را
بر تقویم های رومیزی مان
ورق می زنیم...

دیروز ... و ا مروز ...چهارشنبه !

ب ا ر و ن ی ب ا ش ی

اینا رو خودت مینویسی یا از جایی یادت مونده.
خیلی جالب و متفاوته با نظرم!

دیروز ... و ا مروز ...چهارشنبه !

این جمله رو برام معنی کن.خواهش میکنم؟!

جاودانگی چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:26 ب.ظ

همه رو خودم مینویسم !
البته به جز این نوشته که از خیلی وقت پیش ها توی خاطرم مونده بود و نمیدونم از کی هستش.


دیروز و امروز(چهارشنبه) واقعی رو توی نوشته قرار بدی متوجه میشی.

راستی ... نوشته های چرن د من و جدی نگیر ...

همین...

اوهوم.
بازم نفهمیدم!
اصلا چرن د نیست حداقل چرد ن تر از من نیست
خودش جای امیدواری داره!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد