یکی مثه هیچ کس

این وبلاگ یه جای دنجه برا گفتن حرفاهای دلم البته بعضی شون!

یکی مثه هیچ کس

این وبلاگ یه جای دنجه برا گفتن حرفاهای دلم البته بعضی شون!

روز دوم



امروز روز دومی هست که یارو رفته سفر


و من بی اندازه خوشحال و سرخوشم


بهتر از آن اینکه تلفن و اس هم تعطیل است


که ای کاش همیشه این چنین باشد


بهتراز همه اینکه وقتی او نیست من این شکلی نمیشوم


آرامم آرام آرام


دختر عزیزم



نظرات 2 + ارسال نظر
افسانه دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:19 ب.ظ http://gtale.blogsky.com/

سلام عزیزم

راست میگید؟
حالا چرا؟

سلام

راستش خودمم نمیدونم راست میگم یا دروغ

سارا جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:15 ب.ظ http://www.gelayol.blogsky.com

راستی گفته انگار دردمون یکیه!!

اولا خدا نکنه دردی که توی وجوده من هست رو شما هم داشته باشید

دوما من چیزی ازین پسن متوجه نشدم...فق این حرف بد به دلم نشست بد...

(دختر عزیزم...)
این پست یه جورای پر رمز و راز بود یا حداقل من چیزی ازش نفهمیدم

نمیدونم دردی که ازش حرف زدی چیه اما امیدوارم که هرگز مثل من نباشه


هرگز...دوست عزیزم.هرگز

اگه هم یکی نیست حس مکنم شبیه به هم باشه دوست عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد