یکی مثه هیچ کس

این وبلاگ یه جای دنجه برا گفتن حرفاهای دلم البته بعضی شون!

یکی مثه هیچ کس

این وبلاگ یه جای دنجه برا گفتن حرفاهای دلم البته بعضی شون!

آخیش!


چه حس خوبیست دوری

نبودن تو

شاید اگه بودی مثه الان که تلفنی دعوا شد دعوامون میشد

وتمام لذت این هوای خوب را به هدر میدادی

چه باران قشنگی

و چه حس خوبی که تو نیستی

اینجا تهران است

تهران بی تو

وبه من خوش میگذرد

از این اتاق گرفته تا قدم زدن در بارون تا غذا سفارش دادن در رستوران


خوشحالم که نیستی عزیز دلم

همان بهترکه اصلا نباشی


آخییییییییییییییییییییییییییییییییییییش




نظرات 3 + ارسال نظر
سارا پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:51 ب.ظ http://www.gelayol.blogsky.com

چه مرموز...!

چقدر دوس دارم بدونم این کیه که وقتی نباشه همه چی آرومه....من چقدر خوشبختم....

این حس رو داری....!

[ بدون نام ] دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:59 ب.ظ

وا چقدر فضول شدم که بدونم این کیه که وقتی نیست اینقدر همه چی خوفه!


سارا فضول میشود

از یکی یاد گرفتم وقتی که نمیخوام جواب یه سوالی وبدم به جای دروغ گفتن فقط بخندم.

این تو دنیای واقعی خیلی کمکم کرد.

استفاده ازروش بالا در دنیای مجازی :

ســــــــــــارا شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:08 ب.ظ http://www.gelayol.blogsky.com

غــُــصـّه دار که ببینــــمت نَـــفَس هَــــــــم
به کامَــــــم تلــــخ می شود…

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد